۱۳۸۷ اسفند ۲۱, چهارشنبه



چنان براي آينده برنامه ريزي کن که گويي هرگز نميميري و چنان آماده مرگ باش که گويي لحظه هاي آخر عمر را سپري مي کني - امام علي (ع)موفقيت مانند دوچرخه سواري استمراري است و نقطه توقف ند ارد اگر ما اصلا عيب نداشته باشيم از مشاهده اش در ديگران اينقدر خوشحال نمي شديمافراد ضعيف اراده هميشه منتظر معجزات و وقايع خارق العاده هستند، افراد قوي اراده ، خود خالق معجزات و وقايع خارق العاده هستند - ژان ژاک روسومدتها پيش آموختم که نبايد با خوک کشتي گرفت، خيلي کثيف مي‌‌شوي و مهم‌تر آنکه خوک از اين کار لذت مي‌برد. - جورج برنارد شاوعيب کار اينجاست که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه بايد باشم '' اشتباه مي کنم ،خيال ميکنم آنچه بايد باشم هستم،در حاليکه آنچه هستم نبايد باشمدرخشان شايد کسي را که با او خنديده اي فراموش کني , اما هرگز کسي را که با او گريسته اي از ياد نخواهيبرد.(جبران خليل جبران)روشن ترين خانه ء هرکسي , چشمان اوست , هنگامي که اميد ميهمان قلبش باشد.هرگاه از خداي سبحان درخواستي داري ابتدا بر پيامبر اسلام (ص) درود بفرست پس حاجت خود را بخواه زيرا خداوند بزرگوارتر از آن است که از دو حاجت يکي را برآورده کند و ديگري را باز دارد موفقيت ازآن کسي است که يادگرفته وقتي زمين بخورد چگونه دوباره بلند شود .

هیچ نظری موجود نیست: